Cultura Galega Adiós, ríos; adiós, fontes; adiós, regatos pequenos; adiós, vista dos meus ollos, non sei cando nos veremos. (Rosalía de Castro) Comería a túa alma coma quen come un ovo doce novo, perfecto microcosmos no seu óvalo de nacre. (Estíbaliz Espinosa) Idioma meu, homilde, nidio, popular, labiego, suburbial e mariñeiro, que fas avergoñar ó burgués, ó señorito i o tendeiro. (Manuel María Fernández) Ás veces fáltannos palabras e ás veces sóbrannos, ás veces fáltanos o tempo de dicilas e ás veces pásanos o tempo de calalas. (Baldo Ramos) Os soños cantan coa gorxa xeada, como esclavos fan tocar os tambores. (Manuel Rivas) Mexan sobre nós e temos que dicir que chove. (Castelao) Díxenlle á rula: Pase miña señora! E foise polo medio e medio do outono por entre as bidueiras sobre o río. (Álvaro Cunqueiro)

Ariadna, la Diosa celta de la Luna


La Diosa de la Luna es la dueña de las almas, o al menos así lo creían los Druidas, que la imaginaban como una hermosa dama vestida de blanco, erguida y poderosa sobre la proa de una barca, sola y envuelta en un circulo de luz que iluminaba todos los rincones a su paso.

Una barquera que llegaba siempre un poco antes del amanecer para trasladar las almas de sus muertos de una orilla a otra.

El pueblo Celta no temía a ese transito, por que junto a ella nada era de temer. Ni la angustia, ni el miedo podían podían tener un hueco en la compañía de la serena dueña de cielo, la unica capaz de hacer girar la rueda de plata del universo. La hermosa señora de las mareas.



Cuéntaselo a tus amigos para que conozcan a esta Diosa celta compartiéndolo y twiteándolo y si además te suscribes podrás recibir nuestras actualizaciones y novedades. Conoce todo sobre los celtas con Cultura Galega.



-